|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lejemål - husk alle udgifter ! Omkostningerne til en arbejdsplads er ikke kun husleje, men også en række andre udgifter. Desuden koster det både at flytte ind og flytte ud. Udgifter der skal medregnes når man skal se på de totale udgifter for et lejemål. Start med at udfylde de grønne felter. Du kan også ændre tallene i de forskellige felter, så de passer til din situation: Alle beløb er gennemsnitlige, erfaringsmæssige nøgletal til brug for benchmarking. Der er mulighed for både at indtaste egne tal og fravælge udgiftsposter, hvis disse ikke er relevante. Ovennævnte er en forsimplet model, idet der er en række øvrige udgifter, man skal være opmærksomme på bl.a.: - Ledelsestid både ved etablering, daglig drift og fraflytning - Administrativ tid til indgåelse af aftaler, betaling af regninger mv. - Udgifter til vedligehold af lejemål og interne flytninger - Evt. finansieringsomkostninger til indflytningsudgifter OBS: Alle beregninger er vejledende og alene til brug for illustration af fordeling mellem de forskellige udgiftstyper. Der tages forbehold for fejl og mangler. |
Læs: Totalpris, 6.000 pr.arbejdplads pr. måned |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||